دفتر حقوقی وکیل من :

ارائه دهنده خدمات تخصصی حقوقی

درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲  پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید.

تلفن دفتر تهران: ۸۸۴۰۱۴۱۶ ۰۲۱

صرفنظر از آنکه توصیه وکیل من، اخذ مشاوره و خدمات حقوقی در همه امور به منظور حفظ حقوق اشخاص و جلوگیری از بروز اختلافات می­باشد، تیم دعاوی وکیل من با داشتن علم و تخصص و تجربه لازم و کافی از قوانین و رویه­های قضایی و همچنین شناخت و ارتباط موثر و به روز با مراجع و مراکز قضایی با تأکید بر اخلاق حرفه­ای به حفظ حقوق موکلین و دفاع از منافع آنان می­پردازد و تیم داوری وکیل من نیز به داشتن تجربه و تخصص لازم و آشنایی با مراکز داوری داخلی و بین­المللی و تسلط بر رویه­های موجود در این مراجع ،امادگی ارائه خدمات تخصصی داوری را دارد.

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل تهران

پرسش: به چه کسانی پروانه وکالت پایه یک اعطا میشود؟

پاسخ به پرسش بهترین دفتر وکیل در ایران :

الف)به موجب بند الف ماده ۸ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری  کسانی که دارای ده سال متوالی یا پانزده سال متناوب سابقه خدمات قضائی بوده و لا اقل  پنج سال ریاست یا عضویت دادگاه داشته باشند و سلب صلاحیت قضائی از طرف دادگاه عالی انتظامی قضات نشده باشند.

ب)به موجب بند ب ماده ماده ۸ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری  کسانی که دارای دانشنامه لیسانس بوده و پنج سال سابقه خدمات قضائی داشته باشند و سلب صلاحیت قضائی از طرف دادگاه عالی انتظامی از آنها نشده باشد.

ج) به موجب بند ج ماده ۸ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با گذراندن یک دوره کامل نمایندگی که دارای لیسانس قضائی یا گواهی پایان تحصیلات سطوح عالیه از حوزه علمیه قم و ۵ سال سابقه کار قضائی در محاکم باشند.

در خصوص این افراد به نظر میرسد داشتن مدارک تحصیلی مذکور باید قبل از شروع دوره نمایندگی باشد.

د)به موجب ماده واحده قانون اجازه وکالت دادگستری به افسران قضائی لیسانسه حقوق بازنشسته نیروهای مسلح مصوب ۲۹/۸/۱۳۵۱، افسران نیروهای مسلح که واجد شرایط زیر باشند پس از بازنشستگی با رعایت ماده ۱۰ قانون استقلال وکلاءمصوب اسفندماه ۱۳۳۳ میتوانند بدون طی کارآموزی پروانه وکالت پایه یک دریافت نمایند:

بهترین وکیل حقوقی

 

پرسش: وکیل دادگستری به چه معناست؟

پاسخ به پرسش بهترین دفتر وکیل در ایران: وکیل دادگستری کسی که به موجب عقد وکالت باشخصی دیگر ، نیابتا اختیارات وی را در دست می گیرد تا بتواند چاره ساز مشکل شخصی که از لحاظ حقوقی موکل نامیده می شود ، گردد. وکیل دادگستری وکیلی است که زیر نظر کانون وکلای مرکز دوره ی کارآموزی گذرانده باشد وبعداز طی این مدارج موفق به اخذ پروانه ی وکالت شده باشد. این وکیل علاوه براین که ، در امور حقوقی مهارت دارد در سایر امور کیفری ، ثبتی و خانوادگی نیز توانایی ارائه خدمات را داشته و از لحاظ قانونی نیز هیچ گونه منعی برای پذیرش دعاوی نخواهد داشت.

 

پرسش:وظیفه وکیل در مواجه با در یک وقت واقع شدن چند دادگاه چیست؟

پاسخ به پرسش بهترین دفتر وکیل در ایران: ماده ۲۸ ـ در صورتی که وکیل در دو یا چند دادگاه اعم از جنایی و غیر آن دعوت شود و جمع بین اوقات‌ممکن نباشد باید حضور در دیوان جنایی و دیوان کیفر را مقدم بدارد و به دادگاه یا دادگاههای دیگر لایحه بفرستد یا در صورت داشتن حق توکیل وکیل دیگری را اعزام بدارد. در صورتی که وکیل در دو یا چند دادگاه غیر از دادگاه جنایی و دیوان کیفر دعوت شود و جمع بین اوقات‌ممکن نباشد در دادگاهی که حضور خود را لازم می‌داند حاضر می‌شود و به دادگاههای دیگر لایحه‌ می‌فرستد یا در صورت داشتن حق توکیل وکیل دیگری را اعزام می‌دارد

 

 

پرسش: خصیصه وکالت تام الاختیار چیست؟

پاسخ به پرسش بهترین دفتر وکیل در ایران: از مواردی که ممکن است شخص ثالثی قائم‌مقام طرف عقد واقع شود، فرضی است که یکی از دو طرف، وضع حقوقی خود را اعم از حقوق و تعهدهای ناشی از قرارداد به دیگری انتقال می‌دهد و او را در این‌خصوص، قائم‌مقام خود می‌کند.

بهترین وکیل حقوقی

5/5 - (1 امتیاز)
tell
mobile
telegram
whatsapp