بهترین وکیل طلاق در تهرانوکیل من ، با همکاری گروهی مجرب از وکلا و حقوقدانان  ، و همچنین ارتباطات موثر در ایران و سایر کشورها توانسته است تیم حقوقی پرتوان و پای بند به اصول اخلاق حرفه ای را جهت ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز به کلیه افراد ، شرکتها و سازمانها و نهادهای عمومی و دولتی در ایران و خارج از کشور تشکیل دهد.

وکیل من ، با بیش از یک دهه تجربه فعال در عرصه های حقوق داخلی و بین المللی توانسته است علاوه بر ارائه مشاوره و همچنین طرح وپیگیری پرونده های موفق حقوقی برای موکلین ایرانی و خارجی در مراجع قانونی ایران ، حضور موفقی هم در دادگاههای سایر کشورها و عرصه های مختلف حقوق بین الملل داشته باشد.

همچنین وکیل من افتخارات و تجربیات موفقی  در تهیه فیلمهای مستند حقوقی کسب کرده است که در شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی و یا سمینارهای بین المللی نیز به نمایش گذارده شده است.

بدین ترتیب وکیل من افتخار دارد این فرصت را در اختیار موکلین خود قراردادهد  تا بجای صرف وقت و هزینه زیاد در پیدا کردن افراد متعدد برای مسائل مختلف حقوقی یک مجموعه از تجربه ، دانش و تخصص را با صرف وقت و هزینه کمتر و مناسبتر در اختیار گیرند.

سپاسگزاریم.

3/5 - (3 امتیاز)
tell
mobile
telegram
whatsapp