عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه باید کار رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی را با اولویت تمام کند.

کمال الدین پیرموذن، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اردبیل، گفت : افکار عمومی به جد از قوه قضائیه طالب است با درک عمیق مسئولیت، کار رسیدگی به پرونده مرتضوی را به اتمام برساند.

وی افزود : قاطبه نمایندگان مجلس نیز مصرانه در جهت دفاع از کیان مجلس به جهت طولانی شدن زمان رسیدگی قوه قضاییه به تحقیق و تفحص تصویبی در این خصوص و بها دادن به سرمایه اجتماعی و افکارعمومی، تسریع در صدور حکم پرونده مرتضوی را از قوه قضاییه خواستارند.

پیرموذن تصریح کرد: پرونده قاضی مرتضوی در کانون توجهات ملت رشید اسلامی است و هموطنان این امر را به دقت رصد می‌کنند و آزمونی برای صاحب منصبان ذیربط است.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بی تردید مبارزه قاطع با فساد مالی و اداری و اقتصادی، موجب امید و آرامش خاطر ملت می‌شود.

وی گفت: حاکمیت قانون، شعار و خواست مردم کشورمان در سال‌های اخیر بوده و است و همه وجدان‌های پاک از مفاهیم برجسته عدالت و سلامت احساس غرور و اشتیاق می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp